امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر توسط رستانت اسلامشهر

میتوان یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین تخصص های تیم رستانت اسلامشهر بعد از طراحی سایت در اسلامشهر را پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر نامید. پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر یکی از مسئولیت های هر مرکز طراحی سایت می باشد که باید خدمات ارائه شده خود را به آن مجهز کند. در ادامه با شما راجب ویژگی های خدمات پشتیبانی طراحی سایت خود با شما صحبت میکنیم.

 

پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر

مرکز طراحی سایت رستانت همواره بر جلب رضایت و نظر مشتری تاکید داشته و بیشترین تلاش خود را در این زمینه کرده است. ما بعد از اتمام همکاری با شما در زمینه طراحی سایت در اسلامشهر برای شما یک بسته ویژه پشتیبانی با امکانات و ویژگی های متنوع تدارک دیده ایم که در مدت حداقل 3 ماه ( با توجه به نوع سایت سفارش داده شده می تواند افزایش یابد ) به صورت رایگان تمامی سوالات و باگ های فنی سایت خود را با ما مطرح کرده تا به سوالات شما پاسخ دهیم یا مشکلات فنی پیش آمده برای شما را حل کنیم ! ( افزودن امکانات و ویژگی های جدید برای وبسایت شما جزو پشتیبانی رایگان نبوده و هزینه خود را به همراه دارد. )

همچنین شما می توانید قبل از سفارش خدمات ما به صورت رایگان مشاوره تخصصی از ما دریافت کرده تا یک سفارش بی نقص و مطابق با سلایق و نیاز های خود داشته باشید. جهت مشاوره طراحی سایت در اسلامشهر می توانید توسط یکی از راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

ما با درنظر گرفتن علایق ، سلیقه ، موارد موردنیاز شما ، دلیل شما از نیاز به سایت داشتن و دیگر موارد قادر به طراحی سایت پیشرفته ای هستیم تا بتواند از تمامی جنبه ها کسب و کار شما را در دنیای دیجیتال تامین کند. پس با اعتماد به ما مانند دیگر کارفرمایان قله موفقیت کسب و کار خودتان را فتح کنید !

تیم رستانت اسلامشهر همواره جهت گسترش کسب و کار شما در کنار کارفرمایان و مشتریان خود است.

در ادامه با شما راجب برخی از خدمات ارائه شده توسط ما در زمینه پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر با شما صحبت خواهیم کرد.

 

خدمات پشتیبانی طراحی سایت در اسلامشهر: 

بحث و مشاوره درباره انتخاب به صرفه ترین قالب و افزونه های وردپرسی از هر لحاظ

رفع مشکلات سئوی سایت شما

رفع خطا های پلاگین و کدنویسی های انجام شده در سایت

خطایابی و رفع عیوب درخواستی

بررسی و بهبود سرعت لود سایت

رفع خطا های به وجود آمده در هاست

 

محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد .شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد .اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

 

 تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

 

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

[vc_raw_html]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[/vc_raw_html]

 

  • امیرمحمد لطفی پور

سئو سازی انواع سایت در اسلامشهر در مرکز طراحی سایت رستانت اسلامشهر

امروزه در زمینه کسب و کار های دیجیتال تنها داشتن یک سایت کافی نیست.بلکه باید علاوه داشتن یک وبسایت بهینه شده از هر نظر بتوانید مشتریان زیادی جذب کنید و کسب و کار خود را بزرگتر کنید. برای اینکه کاربران و افرادی که قصد خرید محصول یا استفاده از خدمات شما را دارند بتوانند وبسایت شما را زودتر از بقیه رقبا پیدا کنند نیاز به سئو سازی سایت خود دارید. مرکز طراحی و توسعه سایت رستانت اسلامشهر در زمینه سئو سازی انواع سایت در اسلامشهر تجارب فراوانی را در طی سالیان فعالیت خود کسب نموده است و توانسته تا کارفرمایان خود را با موفیقیت به نقطه دلخواه آنان در کسب و کارشان برساند. در ادامه قصد داریم با شما درباره نکات سئو سازی انواع سایت در اسلامشهر صحبت کنیم.

 

طبیعتا سئو هر وبسایت بسته به نوع آن با دیگر وبسایت ها تفاوت مهم و چشمگیری دارد. برای مثال استاندارد های ارائه شده برای سئو سایت فروشگاهی در اسلامشهر با سئو سایت خدماتی در اسلامشهر در نحوه انجام آن به دلیل متفاوت بودن نوع سایت و محتوای آن ها تفاوت دارد. در واقع سئو سایت در اسلامشهر پس از طراحی سایت در اسلامشهر یکی از مهم ترین مراحل برای پیش بردن کسب و کارتان می باشد. به این دلیل باید به آن توجه ویژه ای کنید و به هیچ عنوان از آن قافل نشوید چرا که می تواند باعث شود که در دنیای رقابت از رقبای خود در زمینه ی کسب و کارتان عقب بمانید و ضربه جبران ناپذیری را به خود وارد کنید. ما تمام تلاشمان برای جلوگیری از این نوع ضرر و زیان ها برای کسب و کار شما می باشد.

 

شما قبل از استفاده از خدمات سئو سازی انواع سایت در اسلامشهر می توانید برای داشتن بهترین انتخاب در این زمینه توسط مشاورین مرکز طراحی سایت رستانت اسلامشهر از ما خدمات مشاوره رایگان را دریافت کنید تا با اطمینان بیشتر بتوانید روی ما جهت ارتقائ سطح کسب و کارتان حساب کنید. درضمن توجه داشته باشید که بعد از دریافت خدمات طراحی سایت از تیم ما شما می توانید حداقل 6 ماه پشتیبانی فنی شامل ( رفع باگ ، پاسخگویی به سوالات ، آموزش مدیریت سایت ، اضافه کردن ویژگی و امکانات ( به همراه هزینه ) و .. ) از ما دریافت کنید. در ادامه با شما درباره برخی از خدمات مشاوره ای که به مشتریان عزیز ارائه کنیم شما صحبت کنیم.

 

درصورت تمایل قبل از استفاده از خدمات ما نیز میتوانید از متخصصان تیم ما مشاوره رایگان در زمینه های ( توصیه برای خرید بهترین قالب و افزونه ها متناسب با نیاز و بودجه شما, پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در زمینه طراحی سایت در اسلامشهر , توضیح خدمات سئو جهت ادامه همکاری بعد از اتمام طراحی و توسعه سایت , انتخاب بهترین سرویس هاستینگ و دامنه برای کسب و کار شما , صحبت راجب رابط کاربری سایت شما و موارد اضافی که با شما در زمان مشاوره مطرح خواهیم کرد ! ) بگیرید.

 

همچنین علاوه بر طراحی سایت در اسلامشهر ما خدمات دیگری نیز در زمینه کسب و کار دیجیتال ارائه میدهیم که در ادامه با شما درباره ی دیگر خدماتمان صحبت خواهیم کرد.

مشاوره رایگان: یکی از مراحل مهم قبل از هر همکاری مشاوره و رفع سوالات و رسیدن به یک توافق خوب و پایدار میباشد. ما در مرکز طراحی سایت رستانت اسلامشهر به صورت رایگان به شما خدمات مشاوره را ارائه میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید ! 

 

پشتیبانی 18 ساعته: تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما درباره مسائل فنی سایت می باشد. تا بهترین تجربه و کارایی را از سایت خود داشته باشید و سوالی بی پاسخ نداشته باشید.

 

بهینه سازی سئو سایت در اسلامشهر: یکی دیگر از موارد مربوط به خدمات طراحی سایت در اسلامشهر سئو می باشد. تیم رستانت با رعایت نکات سئو و استاندارد های سئو میتواند شما را در مدت کم به رتبه های برتر گوگل برساند. برای مشاوره میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید !

 

بازطراحی سایت در اسلامشهر: از دیگر تخصص های رستانت اسلامشهر بازطراحی سایت های قدیمی که ظاهرشان دیگر نمیتواند کاربر را جذب کند می باشد. با درنظر گرفتن استاندارد و سلایق شما سایت خود را بصورت بهینه و با رابط کاربری زیبا را از ما تحویل بگیرید !

 

ساخت اپلیکیشن اختصاصی در اسلامشهر: این روز ها هر فرد یک گوشی موبایل در دست خود دارد. بهترین گزینه برای کسب و کاری که میخواهد کاربرانشان به صورت راحت در به خدمات آنها دسترسی داشته باشد و بازاریابی خود را قوی کند داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای آن کسب و کار می باشد.

 

در مطالب بالا کمی درباره سئو سازی انواع سایت در اسلامشهر و همچنین خدماتی که تیم ما ارائه میدهد باهم صحبت کردیم ! جهت اطلاع دقیق از هزینه و همچنین مشاوره در زمینه خدمات طراحی سایت در اسلامشهر با یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید !

 

 

یکی از نمونه کار های تیم متخصص رستانت اسلامشهر

 

 

جهت مشاهده کلیک کنید 

  • امیرمحمد لطفی پور

محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

 

به دلیل نزدیک بودن ایام فاطمیه تیم رستاچاپ اسلامشهر قصد دارد محصولات خود را طبق حال و هوای این ایام تولید و چاپ کند. شما عزیزان میتوانید طرح درخواستی خود را برای ما جهت سفارش محصولاتتان مانند ( لیوان ، تیشرت ، پازل و ... ) ارسال نمایید و یا از طرح های آماده ما جهت ثبت سفارش محصولات موردنظر خود استفاده کنید. در این مطلب درباره انواع محصولات خود و نحوه ثبت سفارش و دریافت محصول خود در مرکز چاپ رستا با شما صحبت خواهیم کرد. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر

ما در مرکز چاپ رستا توانایی تولید و چاپ انواع محصولات درخواستی مشتریان عزیزمان را با طرح دلخواه آنان با بالاترین کیفیت ممکن را داریم. در این ایام نیز قصد داریم محصولات خود را با طرح های مربوط به ایام فاطمیه برای شما همراهان ارائه کنیم.

تیم رستاچاپ همواره به ارائه محصولات خود با بالاترین کیفیت ممکن در چاپ و تنوع بالای آن معروف بوده. شما با خیال راحت میتوانید انواع طرح های دلخواه خود را برای ما ارسال کرده تا درصورت تایید طرح از نظر کیفیت آن را روی محصول موردنظر شما چاپ نماییم.

دقت داشته باشید که ما توانایی مقداری افزایش کیفیت عکس و طرح انتخابی شما را داریم به این دلیل شما میتوانید طرح های خود را درصورت برخوردار بودن از کمی افت کیفیت نیز برای ما ارسال کنید تا اقدامات موردنیاز روی طرح شما انجام شود.

شما میتوانید هم اکنون محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر را از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزی چاپ رستا یا از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید.

نحوه دریافت محصولات ما به دو نوع حضوری ( دریافت محصول در مرکز چاپ رستا به صورت حضوری ) و تحویل محصولات درب منزل ( توسط سرویس های اسنپ , تیپاکس , پست و ... ) می باشد.

در ادامه درباره محصولاتی که ما به صورت تخصصی روی آن ها کار میکنیم و شما میتوانید آن ها را مرتبط با موضوع ایام فاطمیه سفارش دهید با شما صحبت میکنیم.

محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد .شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد .اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

 

 تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

 

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

 شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

  • امیرمحمد لطفی پور