امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

طراحی انواع وب‌سایت در اسلامشهر فروشگاهی ،شرکتی و شخصی در اسلامشهر با مرکز چاپ رستا محقق شد.

مرکز چاپ رستا اسلامشهر با داشتن تیمی زبده و خلاق در زمینه های مختلف تبلیغاتی و چاپ هم اکنون با بهره گیری از تیم جدید خود امکان طراحی انواع وب‌سایت در اسلامشهر فروشگاهی و،شرکتی و شخصی در اسلامشهر را فراهم کرده است.طراحی انواع وب سایت به دسته بندی های زیر تقسیم می شود:

1 - طراحی وب سایت فروشگاهی

این نوع وب سایت برای فروش انواع  محصولات با دسته بندی های نا محدود و حتی با داشتن قابلیت جستجو در فضای اینترنت را دارا می باشد.این یعنی شما با داشتن یک وب سایت فروشگاهی می توانید در موتور های جستجوگر قدرت نمایی کنید این در حالی است که شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام قابلیت جستجو با کلملات کلیدی مختلف را به شما نمی دهد و شما باید حتما نام خاص آن محصول یا شرکت  یا برند را بدانید و یا حتی تایپ صحیح برند را بنویسید تا دقیقا همان برند برای شما نمایان شود.

2- طراحی وب سایت شرکتی

داشتن وب سایت مناسب با طراحی های بصری زیبا جز اولویت ها و البته اعتبارات یک شرکت بشمار می آید این یعنی داشتن وب سایت با قابلیت ها و امکانات متناسب با فعالیت شرکت به یک دغدغه اصلی برای شرکت ها محسوب می شود این در حالی است که برای عقد قراداد های بزرگ طرف مقابل شما با جستجو در فضای اینترنت اعتبار شما را می سنجد و هرچقدر شما خود را خوب و حتی عالی معرفی کنید قائدتا برنده خواهید شد.

 

3- طراحی وب سایت شخصی

امروزه افراد مشهور برای معرفی خود نیاز به صفحه ای با قابلیت جستجوی بالا را دارند که با راه اندازی یک وب سایت شخصی و قراردادن رزومه کاری میتوانند خود را بعنوان بهترین حرفه خود معرفی کنند  این قدرت رسانه را می رساند.

 

راه های ارتباطی جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان:

[njwa_button id="4806"]

09125409609-56695052

آدرس:اسلامشهر سرنوری کوچه شهید طهماسبی (نان فانتزی سیناو بانک سپه)،جنب پلیس +10 پلاک 8

  • امیرمحمد لطفی پور

چاپ انواع محصولات مورد نیاز آموزشگاه های اسلامشهر در مرکز چاپ رستا اسلامشهر امکان پذیر شد.

سازمان فنی حرفه ای کشور در سال 59/4/25 به منظور آموزش مهارت های مختلف به کارآموز ها و تربیت آنها تاسیس گردید و سازمان فنی حرفه ای کشور زیر نظر وزارت کار مشغول به فعالیت است.

اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

1:تربیت نیرو کار ماهر و نیمه ماهر(آموزش جویندگان کار فاقد مهارت)

:2ارتقا مهارت نیروی کار شاغل

پایه اصلی فعالیت های سازمان،آموزش است که هویت اصلی سازمان را شکل میدهد،این آموزش در قالب دوره های 3 تا 24 ماه تشکیل شده است

ارائه آموزش توسط بخش دولتی:

الف)آموزش در مراکز ثابت

ب)آموزش توسط واحد ها

ج)آموزش در پادنگان ها

د)آموزش در مراکز جوار کارگاه و بین کارگاهی

ه)آموزش ضمن کار و حین کار

و)آموزش تعلیمات سرپرستی

ز)آموزش در مرکز تربیت مربی

و امروزه تربیت نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین عوامل توسعه رشد اقتصاد و اجتماعی است که  سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی نیازمند برنامه ریزی است و سازمان فنی حرفه ای وابسته به وزارت کار است و آموزش های فنی و حرفه ای کوتاه مدت در بخش های کشاورزی،صنعت و خدمات می باشد.این سازمان که بزگترین دستگاه آموزشی کشور به حساب می آید تلاش میکند که در چهار چوب وظایف خود به هدف های تعیین شده برسد و تا رفع نیاز کار،فعالیت های خود را توسعه دهد.

و امروزه آموزشگاه های زیادی در سراسر ایران وجود دارد به این منظور آموزشگاه ها باید تبلیغات گسترده ای انجام بدن تا بتوانند  جذب کارآموز کنند،به همین منظور مرکز چاپ رستا در خدمت شماست تا با خدمات در خور شما عزیزان بتواند شما را از این موضوع بی نیاز سازد.

چاپ رستا اسلامشهر با در نظر گرفتن پکیج های مناسب توانسته خواسته و رضایت مشتری را فراهم کند ما در زمینه های متعدد چاپی نظیر

شما عزیزان می توانید با روش های زیر از پکیج ها و مشاوره های رایگان ما بهره ببرید.

 

راه های ارتباطی جهت کسب اطلاعات و اخذ مشاوره رایگان:

09125409609-56695052

[njwa_button id="4806"]

آدرس:اسلامشهر،سرنوری کوچه پلیس +10 پلاک 8

  • امیرمحمد لطفی پور

طراحی وب سایت در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا اسلامشهر امکان پذیر شد.مرکز چاپ رستا اسلامشهر با داشتن تیمی زبده و خلاق در زمینه های ایده پردازی،طراحی و چاپ هم اکنون وارد فصل جدیدی از فعالیت خود شده است که طراحی وب سایت را در اسلامشهر با پکیج های مختلف قیمتی را محقق کرده است.

اصناف ،شرکت ها وسازمان های حاضر در تهران،اسلامشهر و حومه می توانند با استعلام قیمت و کیفیت کارهای اجرا شده این مرکز در فضای اینترنت ما را جز گزینه نهایی خود انتخاب کنند.

لزوم داشتن وب سایت به این دلیل است که شما می‌توانید محصولات خود را با توضیحات کامل وارد سایت کنید و مشتری با دیدن محصولات و توضیحات حق انتخاب بیشتری دارد.

ولی اگر شما فقط در اپهایی مانند اینستاگرام فعالیت داشته باشید افراد مانند وب سایت نمی‌توانند شما پیدا کنند و محصولات شما را ببینند،به این دلیل که در سایت اطلاعات بسیار زیادی و متنوعی وجود دارد و به سادگی با یک سرچ معمولی می‌توانند شما را پیدا کنند ولی در اینستاگرام و سایر اپ ها همچین قابلیتی را ندارند.

به این خاطر که شما باید در اینستا‌گرام کلی هشتگ و موضوعات مختلف منتشر کنید که آن هم خیلی کم پیش میاید که در این فضا دیده شوید،ولی اگه شما این کار را در سایت انجام دهید خیلی راحت افراد با یک سرچ ساده می‌توانند شما را پیدا کنند.

و امروزه شرکت‌ها و سازمان های بزرگ مانند دیجی‌ کالا از طریق وب سایت توانسته‌اند به موفقیت‌های زیادی برسند به این دلیل که سایت این امکان را به شما میدهد که بتوانید مطالب گسترده و با رنگ و لعاب خاصی به وب سایت خود دهید و خریدار را جذب کنید و امروزه هیچکس نیست که اسم دیجی کالا به گوشش نخورده باشد.

به این دلیل است که شما با داشتن وبسایت شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

در ضمن مرکز چاپ رستا اسلامشهر در زمینه های مختلف چاپی نیز فعال است که می توانید با مراجعه به بلاگ سایت از تمامی فعالیت ما آگاه شوید.

 

راه های ارتباطی جهت کسب اطلاعات و اخذ مشاوره رایگان:

دریافت09125409609-56695052

[njwa_button id="4806"]

آدرس:اسلامشهر سرنوری کوچه پلیس +10 پلاک 8

  • امیرمحمد لطفی پور