امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ فاکتور در اسلامشهر

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ

 

 

چاپ فاکتور در اسلامشهر با مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات رستا اسلامشهر امکان پذیر است. شما مخاطبین محترم ، کاسبان ، فروشگاه داران و عزیزان شرکت دار می توانند فاکتور های خود را با انواع مختلف سایز ، جنس ، چند برگی بودن و یا حتی رنگی یا سیاه و سفید بودن اتخاب کنید.

چاپ فاکتور در اسلامشهر می تواند بسته به سفارش شما از 4 روزکاری تا 7 روز کاری زمانبر باشد. هر چه کار شما خاص تر با ظرافت بیشتری باشد قطعا در روند اجرایی چاپ فاکتور در اسلامشهر تاثیر می گذارد.

در این مقاله قصد داریم انواع فاکتور را شرح دهیم:

1- سایز فاکتور :

انواع مختلفی دارد که از سایز A6 (10*14) / A5 (20*14)  / A4 (20*29) و سایزی اصطلاحا پارکینگی 1/3 برگه A4 می باشد.

2- رنگبندی:

فاکتور های معمولا از ترکیب رنگی سیاه و سفید استفاده می کنند اما ترکیب رنگی دو رنگ / سه رنگ و حتی تمام رنگ هم می شود چاپ فاکتور در اسلامشهر را اجرا کرد.

3- چند برگی بودن فاکتور:

فاکتور ها بسته به نیاز مجموعه، تک برگی ،دوبرگی ،سه برگی،  چهاربرگی تشکیل می شوند.

4-جنس فاکتور :

معمولا فاکتور ها یا کاربن دار هستند که اصطلاحا کاربن لس میگن ( نیازی به استفاده از کاربن نیس) و نوع بعدی بدون کاربن هست که صفحات معمولا دوم به بعد باید از کاربن استفاده شود.

معمولا برای فاکتور های تک برگ از تحریر 80 گرم استفاده میکنند و برای چند برگی ها صفحه اول که بدست مشتری می رسد تحریر 80 گرم و مابقی که سند حسابداری و بایگانی خزانه داری شرکت است از جنس الوان 70 گرمی هم استفاده میشود.

 

نکته مهم جهت استفاده از فاکتور کاربن لس :

از آنجایی که توضیح داده شد برگه های کاربن لس به محض کشیده شدن جوهر خودکار تمام برگه های زیرین اون متن نوشته یا خط را تا انجایی که توان دارد به برگه های زیرین منتقل میکند. خب پس جهت جلوگیری از اینکه فاکتورها همه خراب نشوند بنا به چند برگی بودن فاکتور باید یه تیکه مقوا زیر آخرین برگه فاکتور ( برای مثال اگر سه برگی هست باید بعد از برگه سوم مقوا گذاشته شود . اگر دوبرگی هست بعد برگه دوم که جوهر به صفحات دیگر منتقل نشود)

 

دیگر خدمات چاپ فاکتور در اسلامشهر

برای چاپ فاکتور خدمات دیگری همچون سرچسب زدن ، شماره سریال زدن و پرفراژ کردن انجام میشود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید .

09125409609

02156695052

اسلامشهر سرنوری ، کوچه طهماسبی ، پلاک 16 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی