امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

 

به دلیل نزدیک بودن ایام فاطمیه تیم رستاچاپ اسلامشهر قصد دارد محصولات خود را طبق حال و هوای این ایام تولید و چاپ کند. شما عزیزان میتوانید طرح درخواستی خود را برای ما جهت سفارش محصولاتتان مانند ( لیوان ، تیشرت ، پازل و ... ) ارسال نمایید و یا از طرح های آماده ما جهت ثبت سفارش محصولات موردنظر خود استفاده کنید. در این مطلب درباره انواع محصولات خود و نحوه ثبت سفارش و دریافت محصول خود در مرکز چاپ رستا با شما صحبت خواهیم کرد. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر

ما در مرکز چاپ رستا توانایی تولید و چاپ انواع محصولات درخواستی مشتریان عزیزمان را با طرح دلخواه آنان با بالاترین کیفیت ممکن را داریم. در این ایام نیز قصد داریم محصولات خود را با طرح های مربوط به ایام فاطمیه برای شما همراهان ارائه کنیم.

تیم رستاچاپ همواره به ارائه محصولات خود با بالاترین کیفیت ممکن در چاپ و تنوع بالای آن معروف بوده. شما با خیال راحت میتوانید انواع طرح های دلخواه خود را برای ما ارسال کرده تا درصورت تایید طرح از نظر کیفیت آن را روی محصول موردنظر شما چاپ نماییم.

دقت داشته باشید که ما توانایی مقداری افزایش کیفیت عکس و طرح انتخابی شما را داریم به این دلیل شما میتوانید طرح های خود را درصورت برخوردار بودن از کمی افت کیفیت نیز برای ما ارسال کنید تا اقدامات موردنیاز روی طرح شما انجام شود.

شما میتوانید هم اکنون محصولات چاپی ویژه ایام فاطمیه در اسلامشهر را از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزی چاپ رستا یا از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید.

نحوه دریافت محصولات ما به دو نوع حضوری ( دریافت محصول در مرکز چاپ رستا به صورت حضوری ) و تحویل محصولات درب منزل ( توسط سرویس های اسنپ , تیپاکس , پست و ... ) می باشد.

در ادامه درباره محصولاتی که ما به صورت تخصصی روی آن ها کار میکنیم و شما میتوانید آن ها را مرتبط با موضوع ایام فاطمیه سفارش دهید با شما صحبت میکنیم.

محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد .شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد .اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

 

 تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

 

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

 شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی