امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ پازل باطرح دلخواه دراسلامشهر

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ

 

 

 

 چاپ پازل باطرح دلخواه در اسلامشهر در کمتر از 4ساعت را با مرکز چاپ و تبلیغات رستا اسلامشهر تجربه کنید. ما در مرکز چاپ رستا اسلامشهر که شما آن را به بهترین مرکز تبلیغاتی در اسلامشهر می شناسید می تواند عکس ها و طرح های شما را در کمتر از 4 ساعت به یک پازل زیبا تبدیل کند.

چاپ پازل باطرح دلخواه در اسلامشهر تنها یکی از خدمات چاپی ماست. ما اکثر خدمات چاپ های فانتزی مثل چاپ روی لیوان ، چاپ روی تیشرت ، و درآینده چاپ قاب گوشی هم انجام خواهیم داد. شما میتوانید برای دیدن نمونه کار چاپ شده پازل روی این متن ضربه بزنید تا وارد قسمت نمونه کارها شوید.

یکی از پر مخاطب ترین سفارشات ما

چاپ پازل یکی از پر مخاطب ترین خدمات چاپی ماست زیرا چون هم یک هدیه خاص است و هم یک بازی و سرگرمی ( می پرسید چرا ؟ خب معلوم هست چون این پازل ها امکان جداشدن و تکه تکه شدن را دارد و شما می توانید آنها را از صفحه اصلی جدا کنید و دوباره قطعات را سرجای خود بگذارید تا طرح شما مشخص شود).

اولین مرکز چاپ پازل باطرح دلخواه در اسلامشهر با مرکز چاپ رستا اسلامشهر محقق شد. و ما همواره در تلاش هستیم تا همشهریان اسلامشهری خود را با خدمات متنوع و جذابمان شگفت زده کنیم.

روش چاپ پازل 

چاپ پازل به این شکل انجام میشود که شما باید طرح یا عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا کیفیت آن را بررسی کنیم. 

بعد از بررسی اگر طرح از کفیفیت خوبی برخوردار نبود به شما اطلاع داده میشود تا یا طرح را تغییر دهید یا که تایید برای چاپ بدهید.

اگر هم که طرح از کیفیت خوبی برخوردار بود باز به شما اطلاع داده میشود و طرح را برای شما ارسال میشود تا تایید نهایی برای چاپ دهید.

بعد از تایید نهایی توسط شما ما طرح را روی پازل چاپ میکنیم و تقدیم شما خواهیم کرد. ما در کنارشما هستیم پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.

آدرس ما : اسلامشهر ، سرنوری ، کوچه طهماسبی ( کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ) پلاک 16

09125409609-02156695052

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی