امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ

 

 

 

چاپ تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر با مرکز تخصصی تبلیغات اسلامشهر ، رستا چاپ محقق شد. بنابر استقبال زیادشما مشتریان و همشهریان عزیز مرکز چاپ و تبلیغات رستا اسلامشهر اقدام به تولید و چاپ و عرضه انواع تقویم و سررسید در ابعاد و قیمت مختلف نموده است. 

چاپ تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر یکی از بهترین و البته اقتصادی ترین نوع تبیلغات است که یک کسب و کار می تواند برای خود انجام دهد. زیرا شما خرید یک تقویم و سررسیدی که حدودا میانگین 150/000 تومان باشد ،365 روز سال را تبلیغ پنهان میکنید ، تبلیغ پنهان یعنی چی یعنی اینکه شما بدون اینکه هزینه دوباره یا چندباره کنید هر روز جلوی چشمان مخاطبین خود هستید.

این یعنی تبلیغی بصرفه و اقتصادی ، شاید و در وحله اول هزینه خرید و چاپ این اقلام تبیلغاتی بسیار بالا به چشم بیایید . اما در طول سال 10 ها برابر این مبلغ به جیب شما برخواهد گشت.

محاسبه قیمت

بیایید قیمت تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر را سرانگشتی حساب کنیم. برای میانگین 150/000 تومان برای هر یک از محصولات در نر بگیریم ، 150/000 را تقسیم بر 365 روز سال کنیم : نتیجه میشود روزی 410 تک تومان یعنی برای هر هدیه ک میدهید تنها 410 تک تومان خرج خواهید کرد این یعنی یک تبلیغ اقتصادی و بلند مدت .

هیچ تبلیغی به این حد تاثیرگذار نیست

انصافا شما هیچ تبلیغی رو نمیتوانید نام ببرید که عین تقویم و سررسید بازخورد تبلیغی داشته باشد و مشتری از ان در همه ایام سال استفاده کند. تراکت  طرف میبیند و بعد از چند ثانیه به جوی آب میریزد ، کارت ویزیت نهایت 10 روز اگر هم که نیاز طرف باشد در کیفش نگه میدارد . بروشور هو بخاطر ابعاد بزرگ قطعا 1 ساعت بیشتر در دستانش نگه نمیدارد . این اهمیت تبلیغ با چاپ تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر می رساند.

ما منتظر حضور شما در مرکز چاپ و تبلیغات رستا اسلامشهر هستیم .

شماره تماس های ما جهت استعلام قیمت و مشاوره 

02156695052-09125406906

اسلامشهر سرنوری کوچه طهماسبی پلاک16

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی