امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

طراحی سایت در اسلامشهر توسط تیم رستا وب 

 

تیم حرفه ای طراحی سایت رستا با سابقه ای درخشان در طراحی و توسعه انواع سایت آماده همکاری با شما عزیزان جهت توسعه و ارتقا سطح کیفی کسب و کار شما میباشد.

 

چرا باید هر کسب و کار برای خود یک وبسایت داشته باشد ؟

یکی از بروزترین و سریعترین روش های معرفی کسب و کار و محصولات خود به مشتریان استفاده از یک سایت بهینه و پرسرعت است.

وجود وبسایت این روزه به یک ضرورت برای هر کسب و کار موفق تبدیل شده است. زیرا شما باید توانایی آن را داشته باشید که در سریعترین زمان ممکن محصول یا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

اگر بخواهیم سایت را به چیزی تشبیه کنیم قطعا میتوانیم آن را به یک کارمند 24 ساعته و بدون مرخصی تشبیه کنیم. حتی زمانی که شما خواب هستید او میتوانید به صورت مداوم برای شما کسب درامد کند. مثال ملموس تری که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم در زمان شیوع کرونا و بسته شدنه تمامی کسب و کار ها و ادارت تمامیه افرادی که کسب و کار آنها به صورت حضوری است دچار چالش شده اند اما افرادی که کسب و کار آنلاین مانند وبسایت داشته اند در همین حین توانستند به کسب و کار خود ادامه دهند. یا به صورت عامیانه یک هیچ از آن ها جلوتر بودند.

 

 

مزایای داشتن سایت

فراگیر بودن در جامعه

به یک مکان خاص محدود نیست

برند و شبکه سازی

مقرون به صرفه

کسب درامد جانبی

کسب و کار 24 ساعته

 

شرح دیگر خدمات ما

طراحی و توسعه سایت: با در نظر گرفتن علایق, سلیقه ها و استاندارد های شرکت یا خدمات شما وبسایتی با سرعت و کیفیت بالا توسعه داده میشود. این عمل بین 15 تا 30 روز کاری زمان میبرد.

چاپ لیوان: چاپ لیوان با طرح دلخواه شما و حداکثر کیفیت و حداقل زمان و هزینه در مرکز چاپ رستا انجام میشود. این عمل 3 ساعت زمان میبرد.

خدمات گرافیکی: تیم حرفه ای رستا چاپ با سابقه درخشان در طراحی انواع تراکت, کارت ویزیت, لوگو, پوستر, با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی برای مشتری با بهترین کیفیت این خدمات را انجام میدهد.

تولید محتوا: یکی از بروزترین شیوه های تبلیغات, ساخت کلیپ و تیزر های تبلیغاتی میباشد. ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی مخصوص شبکه های اجتماعی و انواع وب سایت در این مرکز انجام میشود.

 

جهت سفارش و مشاوره رایگان طراحی سایت در اسلامشهر با شماره زیر تماس تماس حاصل فرمایید

09125409609

 

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

  • امیرمحمد لطفی پور

چاپ دیجیتالی و سابلی تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

 

مرکز چاپ رستا اسلامشهر قصد دارد در این ایام محصولاتی را مرتبط به مراسم شیرخوارگان چاپ کند و به دست شما همراهان عزیز برساند.

 

مراسم شیرخوارگان

مراسم شیرخوارگان حسینی رسمی است که به یاد کودکانی که در روز تاسوعا و شب آشورا به شهادت رسیدند در صبح روز اولین روز در ماه محرم هر سال در مساجد محله, حسینیه ها و بعضی از کشور های مسلمان دیگر برگذار میشود.

شما میتوانید این محصول را از مرکز چاپ رستا اولین مرکز چاپ آنلاین در اسلامشهر با سابقه ای درخشان در زمینه چاپ و طراحی انواع محصولات گرافیکی به صورت حضوری یا آنلاین ( از طریق سایت ) تهیه نمایید.

 

جهت ثبت سفارش چاپ تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر روی این لینک کلیک کنید.

 

جنس و سایز تیشرت های ما

در مرکز چاپ رستا تیشرت ها از جنس پارچه اسپان هستند. پارچه اسپان به دلیل سبک و ارزان بودن میتواند گزینه بسیار مناسبی برای چاپ تیشرت باشد. که ما در مرکز چاپ رستا در سایز های مختلف ( S – M – L – XL – 2XL – 3XL ) این نوع تیشرت را چاپ و به دست شما عزیزان میرسانیم.

 

دیگر محصولات ما

همچنین ما در مرکز چاپ رستا محصولات دیگری را مرتبط با محرم چاپ میکنیم. مانند:

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده در رابطه مراسم شیرخوارگان سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده مرتبط به مراسم شیرخوارگان چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد. شما میتوانید پازل دلخواه خود را مربوط به مراسم شیرخوارگان سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

جهت ثبت سفارش تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر میتوانید از طریق پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

شماره تلفن مرکز چاپ رستا: 09125409609

شماره تلفن ثابت مرکز چاپ رستا: 56695052

لینک واتساپ

( همچنین شما میتوانید جهت ثبت سفارش خود به صورت حضوری مراجعه فرمایید )

  • امیرمحمد لطفی پور

چاپ دیجیتالی و سابلی تیشرت های محرم در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

 

در مرکز چاپ رستا اسلامشهر چاپ دیجیتالی و سابلی انواع تیشرت های محرم به صورت طرح آماده یا دلخواه شما با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام میشود.

 

جنس و سایز تیشرت های ما

در مرکز چاپ رستا تیشرت ها از جنس پارچه اسپان هستند. پارچه اسپان به دلیل سبک و ارزان بودن میتواند گزینه بسیار مناسبی برای چاپ تیشرت باشد. که ما در مرکز چاپ رستا در سایز های مختلف ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) این نوع تیشرت را چاپ و به دست شما عزیزان میرسانیم.

 

دیگر محصولات ما

همچنین ما در مرکز چاپ رستا محصولات دیگری را مرتبط با محرم چاپ میکنیم. مانند:

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده در رابطه با محرم سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع بنر: در مرکز چاپ رستا ما چاپ انواع بنر با طرح دلخواه شما یا یک طرح آماده را برای شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد. شما میتوانید پازل دلخواه خود را مربوط به محرم سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

 

جهت ثبت سفارش تیشرت مخصوص محرم میتوانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

شماره تلفن مرکز چاپ رستا: 09125409609

شماره تلفن ثابت مرکز چاپ رستا: 56695052

لینک واتساپ

( همچنین شما میتوانید جهت ثبت سفارش خود به صورت حضوری مراجعه فرمایید )

 

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

  • امیرمحمد لطفی پور