امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ تراکت در اسلامشهر

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

 

 

چاپ تراکت در اسلامشهر را با مرکز تخصصی چاپ . تبلیغات رستا اسلامشهر تجربه کنید. ما در کنار شما هستیم تا بهترین مشاوره ها را برای انجام کلیه امور تبلیغاتی و چاپی خدمتتان عرضه کنیم.

تیراژ و جنس تراکت

چاپ تراکت در اسلامشهر یکی از مرسوم ترین روش های بازاریابی و تبلیغات است زیرا ب قیمت مناسب می توانید برند خود را به مشتریان هدف خود معرفی کنید . تراکت در سایز ها ، جنس ها ، تیراژ های مختلف قابل چاپ است . برای مثال ما تراکت در سایز های A6 / A5 / A4 داریم که قابل چاپ دوطرفه و تمام رنگی یا سیاه وسفید چاپ شدن را دارد. این تراکت ها در تیراژ های مرسوم 1000 ، 2000 ، 5000 عددی چاپ می شوند.

چاپ تراکت در اسلامشهر در مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات رستا اسلامشهر  بصورت های مختلف و اصطلاحا فرم های مختلف تحویل می شوند . ما برای تمام کارهای معمولی حدودا 5 روز کاری را اعلام میکنیم ( با احتساب اینکه پنجشنبه ها نصف روز کاری محاسبه می شود بدلیل تعطیلی چاپخانه در ساعت 13 ظهر ) فرم فوری داریم که حدودا 3روز کاری تحوی می شود و بعضی از اقلام را تاکید میکنیم بعضی از اقلام را حدودا 1ونیم روز کاری تحویل خواهیم داد .

محاسبه زمان تحویل

این زمان ها بستگی به نوع جنس سفارش شما دارد هر چقدر کار پر تیراژ و یا اصظلاحا پر فروش باشد قطعا زودتر آماده خواهد شد. اما سفارشی دارای ریزه کاری های خاصی مثل کارت سلفون مات مخملی طلاکوب برجسته حدودا 10 روز کاری موعد تحویل دارد و یک کار دیگر مثل کارت ویزیت طرح چرم 15 روز کاری وقت میبرد تا اماده شود . اولی بخاطر فرایندهای چاپیش و دومی بخاطر کم استقابلی از جنسش زمان میبرد.

اما برای چاپ تراکت حداکثر زمان تحویلش 5روز کاری خواهد بود زیرا درخواست چاپ برای تراکت به نسبت خیلی بیشتر از کارت ویزیت است ( با اون همه تنوع)

امیدواریم مقاله چاپ تراکت در اسلامشهر برای شما مفید واقع شود. شما میتوانید با زدن روی این متن وارد مقاله قبلی با عنوان چاپ تقویم و سررسید 1403 در اسلامشهر شوید.

برای مشاوره و اخذقیمت بروز با ما در تماس باشید .

0912540960-02156695052

آدرس : اسلامشهر ، سرنوری ، کوچه طهماسبی ، پلاک16

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی