امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۲۱ ب.ظ

چاپ دیجیتالی و سابلی تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

 

مرکز چاپ رستا اسلامشهر قصد دارد در این ایام محصولاتی را مرتبط به مراسم شیرخوارگان چاپ کند و به دست شما همراهان عزیز برساند.

 

مراسم شیرخوارگان

مراسم شیرخوارگان حسینی رسمی است که به یاد کودکانی که در روز تاسوعا و شب آشورا به شهادت رسیدند در صبح روز اولین روز در ماه محرم هر سال در مساجد محله, حسینیه ها و بعضی از کشور های مسلمان دیگر برگذار میشود.

شما میتوانید این محصول را از مرکز چاپ رستا اولین مرکز چاپ آنلاین در اسلامشهر با سابقه ای درخشان در زمینه چاپ و طراحی انواع محصولات گرافیکی به صورت حضوری یا آنلاین ( از طریق سایت ) تهیه نمایید.

 

جهت ثبت سفارش چاپ تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر روی این لینک کلیک کنید.

 

جنس و سایز تیشرت های ما

در مرکز چاپ رستا تیشرت ها از جنس پارچه اسپان هستند. پارچه اسپان به دلیل سبک و ارزان بودن میتواند گزینه بسیار مناسبی برای چاپ تیشرت باشد. که ما در مرکز چاپ رستا در سایز های مختلف ( S – M – L – XL – 2XL – 3XL ) این نوع تیشرت را چاپ و به دست شما عزیزان میرسانیم.

 

دیگر محصولات ما

همچنین ما در مرکز چاپ رستا محصولات دیگری را مرتبط با محرم چاپ میکنیم. مانند:

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده در رابطه مراسم شیرخوارگان سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده مرتبط به مراسم شیرخوارگان چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد. شما میتوانید پازل دلخواه خود را مربوط به مراسم شیرخوارگان سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

جهت ثبت سفارش تیشرت شیرخوارگان در اسلامشهر میتوانید از طریق پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

شماره تلفن مرکز چاپ رستا: 09125409609

شماره تلفن ثابت مرکز چاپ رستا: 56695052

لینک واتساپ

( همچنین شما میتوانید جهت ثبت سفارش خود به صورت حضوری مراجعه فرمایید )

  • امیرمحمد لطفی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی