امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

طراحی وب سایت در اسلامشهر

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

طراحی وب سایت در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا اسلامشهر امکان پذیر شد.مرکز چاپ رستا اسلامشهر با داشتن تیمی زبده و خلاق در زمینه های ایده پردازی،طراحی و چاپ هم اکنون وارد فصل جدیدی از فعالیت خود شده است که طراحی وب سایت را در اسلامشهر با پکیج های مختلف قیمتی را محقق کرده است.

اصناف ،شرکت ها وسازمان های حاضر در تهران،اسلامشهر و حومه می توانند با استعلام قیمت و کیفیت کارهای اجرا شده این مرکز در فضای اینترنت ما را جز گزینه نهایی خود انتخاب کنند.

لزوم داشتن وب سایت به این دلیل است که شما می‌توانید محصولات خود را با توضیحات کامل وارد سایت کنید و مشتری با دیدن محصولات و توضیحات حق انتخاب بیشتری دارد.

ولی اگر شما فقط در اپهایی مانند اینستاگرام فعالیت داشته باشید افراد مانند وب سایت نمی‌توانند شما پیدا کنند و محصولات شما را ببینند،به این دلیل که در سایت اطلاعات بسیار زیادی و متنوعی وجود دارد و به سادگی با یک سرچ معمولی می‌توانند شما را پیدا کنند ولی در اینستاگرام و سایر اپ ها همچین قابلیتی را ندارند.

به این خاطر که شما باید در اینستا‌گرام کلی هشتگ و موضوعات مختلف منتشر کنید که آن هم خیلی کم پیش میاید که در این فضا دیده شوید،ولی اگه شما این کار را در سایت انجام دهید خیلی راحت افراد با یک سرچ ساده می‌توانند شما را پیدا کنند.

و امروزه شرکت‌ها و سازمان های بزرگ مانند دیجی‌ کالا از طریق وب سایت توانسته‌اند به موفقیت‌های زیادی برسند به این دلیل که سایت این امکان را به شما میدهد که بتوانید مطالب گسترده و با رنگ و لعاب خاصی به وب سایت خود دهید و خریدار را جذب کنید و امروزه هیچکس نیست که اسم دیجی کالا به گوشش نخورده باشد.

به این دلیل است که شما با داشتن وبسایت شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

در ضمن مرکز چاپ رستا اسلامشهر در زمینه های مختلف چاپی نیز فعال است که می توانید با مراجعه به بلاگ سایت از تمامی فعالیت ما آگاه شوید.

 

راه های ارتباطی جهت کسب اطلاعات و اخذ مشاوره رایگان:

دریافت09125409609-56695052

[njwa_button id="4806"]

آدرس:اسلامشهر سرنوری کوچه پلیس +10 پلاک 8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی