امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ کفش و تیشرت عمده در اسلامشهر

شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

 

چاپ کفش و تیشرت عمده در اسلامشهر با ماشین آلات روز و طراحی های حرفه ای و چاپ با کیفیت در اسلامشهر را با مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات اسلامشهر تجربه کنید.

مرکز چاپ رستا اسلامشهر بعد از گذشت 7سال از فعالیت رسمی خود توانسته است بعد از جلب رضایت مشتریان خود در زمینه های مختلف چاپ لیوان ، تیشرت ، پازل ، کارت ویزیت ، تراکت ، پرچم ساحلی و پرچم تشریفات ، این بار اقدام به راه اندازی ماشین آلات بروز چاپ عمده تیشرت و کفش نموده است .

ما که با داشتن تیم حرفه ای طراحی انواع و اقسام طرح های شما را به بهترین شکل ممکن طراحی میکنیم و آنها را با بالاترین کیفیت چاپ خواهیم کرد . ما در این ایام توانسته ایم 97% رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و آنها را به مشتریان دائم خود تبدیل کرده ایم . این یعنی قدرت ما در زمینه های مختلف طراحی و چاپ در اسلامشهر.

چاپ کفش و تیشرت عمده در اسلامشهر یکی از دغدغه های تولیدکنندگان تیشرت و کفش در سطح شهرستان اسلامشهر بوده است که ما توانسته ایم ان دغدغه را تا حد ممکن کم کنیم . طرح مورد نظر از شما و چاپ از ما . بارها شده که تولیدکنندگان از یک طرح خاصی استفاده میکنند که کیفیت لازم برای چاپ را نداشته و از انجا بود که تیم طراحی مرکز چاپ رستا اسلامشهر وارد کار شده و طرح مورد نظر را یا با کیفیت کرده با ابزار های در اختیار یا مجدد باز طراحی کرده اند . این یعنی پشت این داستان افراد توانمند و قدرتمندی هستند که درصدد جلب رضایت شما هستند.

پیشنهاد ویژه ما برای تولید کنندگان چاپ کفش و تیشرت عمده در اسلامشهر این است که یکبار از خدمات استفاده و اصطلاحا تست کنند تا کیفیت کار ما را مشاهده نمایند .

 

ما ادعا میکنیم که بهترین نیستیم و امثال ما زیاده اما ما حرفه ای ترین هستیم .

 

اسلامشهر ، سرنوری ، کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه (کوچه طهماسبی) ،پلاک16

09125409609-02156695052

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی