امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

نحوه ثبت سفارش در مرکز چاپ رستا

دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱ ب.ظ

نحوه ثبت سفارش در مرکز چاپ رستا

در این مطلب با ما همراه باشید تا باهم درباره انواع روش ها و مراحل ثبت سفارش محصول دلخواهتان در مرکز چاپ رستا اسلامشهر و نکات مهم درباره این امر صحبت کنیم.

توضیحات

به طور کلی شما عزیزان به سه روش میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

روش اول از طریق سایت ما و به صورت آنلاین می باشد که محصول خود را انتخاب کرده و اقدام به پرداخت میکنید و پس از آن توسط ما با شما برای هماهنگی بیشتر محصولتان با شما تماس گرفته خواهد شد.

روش دوم ثبت سفارش به صورت حضوری در دفتر مرکزی چاپ رستا اسلامشهر می باشد که شما به صورت حضوری به ما مراجعه می کنید و پس از ارائه توضیحات درباره سفارش و رسیدن به یک نقطه مشترک هزینه پرداخت می شود و شروع به انجام سفارش شما خواهیم کرد.

روش سوم از طریق تماس تلفنی انجام میگردد, در این روش شما با همکاران ما ارتباط برقرار کرده ومحصول مورد نظر خود را ازطریق (واتساب یا ایتا یا سروش یا روبیکا یا ایگپ) ثبت سفارش میکنید و پس از واریز مبلغ محصول بسته به محصول مورد نظر سفارش شما آماده و برای شما ارسال میشود. همچنین میتوانید به صورت حضوری سفارش خود را از ما تحویل بگیرید.

روش های تحویل محصول به شما

ما پس از انجام سفارش با شما جهت انتخاب روش دریافت کالای خود با شما تماس خواهیم گرفت !

شما همراهان گرامی مرکز چاپ رستا اسلامشهر میتوانید کالای خود را به دو روش مراجعه حضوری و یا غیرحضوری ( اسنپ, پست, تیپاکس... ) دریافت کنید.

نحوه ثبت سفارش در مرکز چاپ رستا

منتظر ثبت سفارش شما در مرکز چاپ رستا, بهترین مرکز چاپ در اسلامشهر هستیم.

 

محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد .شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد .اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

 

 تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

 

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

 شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

[vc_raw_html]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[/vc_raw_html]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی