امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ نایلون در اسلامشهر

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵ ق.ظ

چاپ نایلون در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا

چاپ نایلون اخیرا به یک روش کارامد جهت تبلیغات محصول یا برند خود تبدیل شده است .شما همراهان عزیز مرکز چاپ رستا میتوانید نایلون های سفارشی خود را با طرح دلخواه از تیم متخصص ما سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید !

 

چاپ نایلون در اسلامشهر

این روز ها هر کسب و کار فیزیکی یا کسب و کاری که یک محصول را به فروش میرساند نیاز به یک روش تبلیغات آسان و بی دردسر دارد .چاپ نایلون بهترین گزینه جهت این کار است زیرا شما میتوانید لوگو و برند خود را روی نایلون چاپ نمایید و با این کار به برند خود اعتبار بخشیده و در سطح شهر بدون هیچ دردسری برای کسب و کار خود تبلیغات نمایید ! مرکز چاپ رستا آمادگی خود را جهت پذیرش سفارش چاپ انواع نایلون با طرح دلخواه اعلام میکند !

نایلون ها در مرکز چاپ رستا به صورت چاپ سیلک روی نایلون های فروشگاهی چاپ میشوند. که در این نوع چاپ شما میتوانید طرح خود را به صورت تک رنگ یا دو رنگ چاپ کنید.

این محصول در چند مدل مختلف به دست شما میرسد ! نایلون دسته بندی, نایلون دسته موزی, تقویت, رکابی, دسته رکابی آجر دار و ... از محصولات ما با ضخامت 140 میکرون میباشند. همچنین ضخامت نایلون دسته رکابی به دلیل استفاده آن در مغازه ها و سوپر مارکت ها بین 70 تا 80 میکرون میباشد.

 

دیگر محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد .شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد .اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

 

 تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

 

جهت سفارش چاپ نایلون در اسلامشهر میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی یا از طریق تماس سفارش خود را ثبت کنید.

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

 شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

[vc_raw_html]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[/vc_raw_html]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی