امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ در اسلامشهر

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

توضیحاتی درباره خدمات رستا چاپ در اسلامشهر

 

مرکز چاپ رستا به عنوان اولین مرکز چاپ آنلاین و بهترین مرکز چاپ در اسلامشهر تقریبا تمام محصولات چاپی را برای شما همراهان گرامی فراهم کرده تا با بهترین کیفیت ممکن از محصولات درخواستی خود لذت ببرید ! در این مطلب قصد داریم تا درباره محصولاتی که در مرکز چاپ رستا موجود و آماده سفارش میباشد مطالب و توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

 

محصولات موجود و آماده سفارش در چاپ رستا

چاپ لیوان در اسلامشهر : لیوان ها به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات چاپی در تمام مراکز چاپ محسوب میشوند. دو نوع از لیوان های پرفروش لیوان های سرامیکی و حرارتی هستند. این لیوان ها از دوام, زیبایی, و طول عمر بالا برخوردار هستند !

چاپ تیشرت در اسلامشهر : از دیگر محصولات پرفروش مرکز چاپ رستا میتوان به تیشرت ها اشاره کرد. در مرکز چاپ رستا تیشرت ها در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس نخ پنبه ( تیشرت رنگ مشکی ) و جنس اسپان ( تیشرت رنگ سفید ) موجود میباشند.

چاپ پازل در اسلامشهر : به جرعت میتوان گفت که از پازل میتوان به عنوان یک هدیه خاص و ویژه برای عزیزانتان یاد کرد ! پازل های موجود در مرکز چاپ رستا از جنس چوب هستند و سایز های 28 * 20, 14 * 20, و طرح های مستطیل, 35 تکه, شش گوش و قلبی میباشند. که این محصول معمولا حداکثر در 4 ساعت کاری به دست شما عزیزان میرسد.

چاپ استیکر و مش در اسلامشهر : استیکر و مش یکی از روش های تبلیغات گسترده و پربازده هستند. که از کاربرد های این محصول میتوان به چاپ روی شیشه مغازه ها, فروشگاه ها, اتوبوس ها, استند و ... اشاره کرد که بسته به جای آن میتوان بین 12 تا 24 ماه ماندگاری داشته باشد. و همچنین این محصولات مقاومت بالایی در مقابل ضربه و پاره شدن دارند !

چاپ بنر در اسلامشهر : در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ پرچم ساحلی در اسلامشهر : یکی از روش های تبلیغات مفید در فضای باز استفاده از پرچم های ساحلی میباشد. که میتواند در مکان هایی مانند مراکز خرید, مغازه ها, فروشگاه ها, و ... کاربرد داشته باشد. البته از پرچم های ساحلی به عنوان یک روش تبلیغات ارزان قیمت در مقابل بازدهی آن یاد میشود ! در مرکز چاپ رستا این محصول در دو نوع قطره ای و بادبانی و جنس ساتن موجود میباشد !

چاپ پرچم رومیزی در اسلامشهر : از بهترین روش های جلب اعتماد مشتری و انتقال حس اعتماد به آن ها استفاده از پرچم های رومیزی بر روی میز کارمندان و مدیران میباشد که میتواند در همایش ها سمینار ها و پیشخوان هتل ها نیز کاربرد داشته باشد. این پرچم ها بیشتر جهت نمایش لوگو و معرفی کسب و کار خود استفاده میشود !

چاپ پرچم تشریفات در اسلامشهر : پرچم تشریفات یکی از منطقی ترین انتخاب ها بین محصولات مشابه جهت استفاده در مراسمات اداری سازمان ها شرکت ها و حتی برای ورودی شرکت ها و هتل های بین الملی به دلیل سایز نسبتا بزرگ و در مرکز توجه بودن آن میباشد.

چاپ کارت ویزیت در اسلامشهر : یکی از محصولاتی که هر کسب و کار جدید به آن نیاز دارد کارت ویزیت میباشد. شما عزیزان میتوانید این محصول را در جنس های لمینت مات و براق, مخمل و سلفون, در ابعاد 9 * 6 و تیراژ 500 و 1000 سفارش دهید !

چاپ تراکت در اسلامشهر : تبلیغات توسط تراکت یکی از بهترین روش های تبلیغات گسترده میباشد که با توجه به قیمت مناسب و بازدهی بالا میتواند از نظر اقتصادی انتخاب اول باشد ! شما عزیزان میتوانید این محصول را در جنس های تحریر, گلاسه و کرافت در ابعاد A3, A4, A5, A6 و تیراژ 1000, 2000 و 5000 سفارش دهید !

 

شما عزیزان میتوانید تمامی موارد بالا را با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن و بیشترین حد کیفیت از متخصصین مرکز چاپ رستا تحویل بگیرید !

 

تیم متخصص رستا چاپ به صورت تخصصی روی محصولات ذکر شده کار میکند در صورت تمایل به دیدن نمونه کار های مرکز چاپ رستا در زمینه این محصولات کلیک کنید !

شبکه های اجتماعی

[icon name="instagram" prefix="fab"]

 شماره واتساپ [njwa_button id="4806"]

آدرس جدید رستا چاپ: اسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی