امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ استیکر و مش در اسلامشهر

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷ ب.ظ

چاپ استیکر و مش در اسلامشهر

استیکر و مش یکی از شیوه های تبلیغات هستند که در محیط های مختلف کاربرد دارند. شما عزیزان میتوانید این محصول پرفروش و خاص را از ما با بالاترین کیفیت چاپ تهیه کنید !

 

مش

یکی از کاربرد های مش که میتوان به آن اشاره کرد چاپ روی شیشه مغازه ها و فروشگاه های سراسر شهر, شیشه اتوبوس و بنده خودرو ها, تبلیغات روی استند و ... میباشد. از مهم ترین ویژگی های مش میتوان به خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالای آن مقابل نور خورشید میباشد !

چاپ مش معمولا بین 1 تا 6 ماه ماندگاری دارد و جوهر مورد استفاده آن جوهر سالونت میباشد.

مش ها در دو نوع پشت چسب دار و بدون چسب موجود هستند که مدل پشت چسب دار برای چسباندن آن روی شیشه کاربردی است که از جنس PVC هستند.

مش بدون چسب در مقابل نسبت به مش چسب دار ضخامت بیشتری دارد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و پاره شدن دارد و یکی از کاربرد های آن نصب بر روی استند های تبلیغاتی میباشد.

از برخی ویژگی های مش میتوان به مقاومت بالای آن, داشتن سوراخ که برای مانع نشدن از دید استفاده میشود, مقرون به صرفه بودن و جدا شدن آسان آن از روی سطح اشاره کرد.

 

چاپ استیکر

استیکر ها هم تقریبا کاربردی مانند مش دارند فقط جفت این موارد یک هدف که تبلیغات در محیط بیرونی میباشد را دنبال میکنند. مانند ( نمایش لوگو, نصب بر روی دیوار, ویترین ها, نمایش اطلاعات محصول, پاساژ ها و نمایشگاه ها یا حتی روی زمین ! )

تنها تفاوت مش با استیکر این است که مش به دلیل داشتن سوراخ های ریز روی خود باعت حفظ نور خورشید آن محیط میشود !

از برخی ویژگی های استیکر میتوان به مقاومت در برابر شستشو, مقاوت در برابر نور, به سادگی جدا نشدن و از بین نرفتن اشاره کرد.

 

دیگر محصولات ما در مرکز چاپ رستا

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع تیشرت: از پرفروش ترین محصولات مرکز چاپ رستا تیشرت ها هستند. این محصولات در سایز های ( S - M - L - XL - 2XL - 3XL ) و جنس های اسپان و نخ پنبه موجود هستند. ( طرح چاپی روی این محصول به دلخواه مشتری یا از طرح های آماده ما خواهد بود ! )

چاپ بنر: در مرکز چاپ رستا بنر با طرح دلخواه خود یا طرح آماده شده توسط ما چاپ و در صورت نیاز برای شما نصب میشود. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از مرکز چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد. شما میتوانید پازل دلخواه خود را با طرح دلخواه خود یا طرح های آماده شده توسط ما سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

چاپ انواع پرچم ساحلی: پرچم های ساحلی بهترین نوع تبلیغات در فضای باز مانند فروشگاه ها , ورزشگاه ها, مراکز خرید و ... هستند و البته یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات برای این نوع کسب و کار ها هستند. این محصول در مرکز چاپ رستا تولید و با بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان میرسد. ( پرچم های ساحلی در دو نوع بادبانی و قطره ای و جنس ساتن موجود هستند)

چاپ انواع پرچم رومیزی با طرح دلخواه: پرچم های رومیزی بهترین گزینه جهت نمایش لوگو  معرفی کسب, کار خود و حتی جلب توجه مشتریان خود باشند. ( این پرچم ها در ابعاد 30 * 20 سانتیمتر میباشد که ابعاد استاندارد یک پرچم رومیزی میباشد. اما این ابعاد میتواند بسته به نیاز مشتری های عزیز تغییر کند)

 

جهت سفارش چاپ استیکر و مش در اسلامشهر میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی یا از طریق تماس سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی