امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

طراحی وبسایت در اسلامشهر

شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۴۳ ب.ظ

ما اینجا در کنارتان هستیم تا با طراحی وبسایت برای شما باهم شعبه دوم کسب و کارتان و بدون در نظر گرفتن هزینه گزافی هر ساله برای تمدید برخی از اقلام می پردازید میتوانید شعبه دوم خودتان افتتاح کنید.

 

 

شاید برایتان سوال شود که چطور امکان دارد؟!!! ما با این مثال برای شما شروع میکنیم:

 

شما برای افتتاح کسب و کار جدید قطعا به یک ملک احتیاج دارید که بسته به شرایط جغرافیایی و مکانی با کسب و کار شما سنخیط داشته باشد. مثلا ماهانه باید حدودا 5 میلیون تومان اجاره بدهید. که در سال حدودا 60 میلیون تومان خواهد رسید.

 

اما با ایجاد یک وبسایت که حدودا 10 میلیون تومان برای شما اگر هزینه داشته باشد شما نه یک سال بلکه چندین سال میتوانید آن را در مالکیت خود داشته باشید

 

 

مثال دوم: اگر شما در شمال تهران یک مغازه یا کسب و کاری داشته باشید و مشتری شما از شرق یا غرب تهران بخواهد به فروشگاه, کسب و کار شما سری بزند قطعا با این همه ترافیک و طرح های مختلف ترافیکی قطعا پشیمان میشود و شما یک مشتری را با سود n تومان از دست خواهید داد. اما اگر کسب و کار شما آنلاین باشد هر فردی با هر سن و سالی و موقعیت میتواند به فروشگاه شما مراجعه کند و از جنس ها و خدمات شما بهره مند شود.

 

 

مثال سوم: شما هر چقدر هم که به فکر کسب و کار خود باشید و ساعت 8 صبح تا 12 شب هم که بخواهید کسب و کارتان را باز نگه دارید بعد از گذشت چند ماه یا سال قطعا خسته و افسرده میشوید. اما اگر کسب و کارتان را آنلاین کنید نه تنها لازم نیست که 16 ساعت باز باشید, بلکه 24 ساعت شبانه روز هر موقع که فرد نیاز ببیند به سایت شما مراجعه می کند و از شما خرید میکند و شما فقط همان 8 صبح باید پرینت سفارش مشتری هاتون رو بگیرید و ارسال کنید.

 

 

مثال چهارم: امروزه با بالا رفتن تورم در کشور قطعا برای ادامه زندگی نیاز هست که درامد نسبتا بالایی داشته باشید و با این اوصاف شما برای جذب نیرو باید هزینه خوبی پرداخت کنید تا نیرو برایتان کار کند اما وقتی کسب و کارتان آنلاین باشد این تکنولوژیست که بدون مرخصی, پاداش, خستگی و حتی بدون اهمال کاری برایتان امورات را انجام دهید.

 

 

با این همه مثال آیا برای کسب و کارتان نمی خواهید شعبه دوم با این مزایا ایجاد کنید ؟ اگر پاسخ مثبت است با ما در تماس باشید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

سایت رستانت اسلامشهر

یک مورد از نمونه کار های ما در زمینه طراحی وبسایت

برای مشاهده کلیک کنید !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی