امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی در اسلامشهر

شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶ ق.ظ

چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی در اسلامشهر در مرکز چاپ رستا در کمتر از 3 ساعت !

 

به جرعت میتوان گفت یکی از پرفروش ترین محصولات چاپی لیوان ها هستند. شما همراهان عزیز مرکز چاپ رستا میتوانید این محصول را در دو نوع سرامیکی و حرارتی سفارش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن از تیم ما تحویل بگیرید !

 

توضیحاتی درباره لیوان سرامیکی

لیوان های سرامیکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع لیوان های موجود در بازار هستند. این لیوان ها از جنس سرامیک با دوام و ضدخش هستند. طرح های سفارشی شما با بالاترین کیفیت ممکن روی لیوان ها چاپ میشوند و با شستشو هرگز پاک نمیشوند.

لیوان های سرامیکی به دلیل زیبایی, دوام و طول عمر بسیار بالا میتوانند انتخاب بسیار مناسبی جهت هدیه دادن به عزیزانتان باشد !

 

توضیحاتی درباره ی لیوان های حرارتی

لیوان های حرارتی که به لیوان های جادویی نیز معروف هستند از دیگر سری لیوان های پرطرفدار در بازار بعد از لیوان های سرامیکی هستند.

یکی از ویژگی هایی که این لیوان ها را خاص میکند آن است که در حالت عادی بدنه و دسته این لیوان ها مشکی است و طرحی روی آن نمایان نیست اما بعد از ریختن هر مایع داغی مانند آب جوش, چایی یا…. رنگ لیوان تغییر میکند و طرح آن نمایان میشود.

 

جهت سفارش چاپ لیوان سرامیکی و حرارتی در اسلامشهر میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی یا به صورت آنلاین از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

جهت سفارش آنلاین از طریق سایت کلیک کنید

 

شماره تماس: 09125409609

 

آدرس جدید رستا چاپاسلامشهر ، سرنوری ،کوچه نان فانتزی سینا و بانک سپه ،پلاک16 ،طبقه دوم

 

دیگر محصولات ما

همچنین ما در مرکز چاپ رستا محصولات دیگری را چاپ میکنیم. مانند:

چاپ لیوان: شما میتوانید لیوان با طرح دلخواه خود یا طرح های اماده را سفارش دهید. ( چاپ لیوان در دو جنس حرارتی یا سرامیکی انجام میشود )

انواع بنر: در مرکز چاپ رستا ما چاپ انواع بنر با طرح دلخواه شما یا یک طرح آماده را برای شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم. ( توجه داشته باشید که سفارش بنر فقط در متراژ بالا انجام میشود ! )

چاپ انواع پازل: یکی دیگر از محصولاتی که از چاپ رستا میتوانید آن را تهیه کنید پازل میباشد. شما میتوانید پازل دلخواه خود را سفارش دهید و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. ( پازل ها در سایز های 28 * 20, 14 * 20 و طرح های شش گوش و قلبی چاپ میشوند )

نظرات  (۱)

سلام پر فروش باشین ان شالله ممنون میشم سایت من هم دیدن کنید 🙏

Sobhe-qom.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی