امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

امیرمحمد لطفی پور

معرفی نامه

با سلام
این بلاگ توسط شخص امیرمحمد لطفی پور اداره می شود.

پیام های کوتاه

سئو سایت در اسلامشهر

شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۵۲ ب.ظ

سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت یعنی چه سایتی داشته باشیم که در همه دستگاههای موجود مثل کامپیوتر رومیزی لپ تاپ تبلت و موبایل قابل مشاهده و دسترسی باشد توی این مقاله قصد داریم که مواردی را به شما عرض کنیم که جزوه نکات کلیدی و حیاتی انواع وب سایت , که یک سایتی داشته باشیم که در کلماتی که مد نظر من هست در گوگل جزء رتبه های برتر باشد.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که بخواهید در آن منطقه سکونت خودتان به یک دندانپزشک یا یک فروشگاه خاص جهت تهیه وسایل یا خدمات مراجعه کنید , شما در آن لحظه با رفتن به مرورگر گوشی مطلب مورد نظر خود را سرچ می کنید برای مثال قید می کنید چاپ تیشرت در اسلامشهر که چندین وبسایت مختلف که ارائه دهنده این خدمات هستند برای شما معرفی می شوند قطعاً شما وارد اولین وب سایت خواهید شد.

و اگر در آن وب سایت به خواسته مورد نظر خودتون رسیده باشید صفحه گوگل را خواهید بست اگر نه که وارد دومین یا سومین و در نهایت چهارمین وب سایت معرفی شده توسط گوگل میروید.  یکی از مهمترین مواردی که برای یک وب سایت نقش کلیدی یا بهتر به قلب تپنده یک وبسایت میدهد سئو و بهینه سازی است.

ما به این اعتقاد داریم که هر وب سایتی احتیاج یا بهتر بگیم نیاز مبرم به سئو و بهینه سازی دارد!

متاسفانه برخی از کارفرما ها به این اعتقاد دارد که فقط نیاز به طراحی سایت دارند و به سئو و بهینه سازی هیچ اقبالی را نشان نمی دهند ما معمولاً در تخصص مان هردوی اینها یعنی طراحی وب سایت و سئو را دو کفه ی یک ترازو میگذاریم که هر کدام از آنها اهمیت خاصی داشته و بهتر است بگوییم که مکمل همدیگر هستند.

اگر بخواهیم این فرایند را به یک انسان تشبیه کنیم و طراحی سایت و سئو را به پای یک انسان شباهت دهیم خوایم دید که  وب سایتی که سالم و پر قدرت است قطعاً به دوره های کامل طراحی سایت حرفه ای و سئو کامل نیازمند است, که اگر هر کدام از آنها مشکلی برایش پیش آمده باشد ادامه مسیر برای آن یکی ای سخت و دشوار خواهد شد و اصطلاحاً لنگ خواهدماند پس به تخصص و تجربه ما اعتما کنید ما در کنارتان هستیم تا شما را اوج قله گوگل برساینم.

به تخصص ما اعتماد کنید و خودتان را در جمع خانواده بزرگ ما ببینید ما معتقدیم که کارفرما بعد از گذشت یک پروژه تبدیل به یک مشتری بالقوه خواهد شد.

با رستانت در تماس باشید

اگر در جستجوی یک سئوکار حرفه ای و تیم سئو متخصص و بهترین شرکت سئو در تهران و ایران با  نمونه کارهای که کلمات کلیدی رقابتی را به صفحه اول گوگل آورده است می باشید با رستانت تماس  بگیرید.seo کلمات کلیدی وب سایت خودتان را به ما بسپارید. آموزش سئو را با تیم Rasta-Net تجربه کنید.

پس منتظر شما هستیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی